loading...
پوزخند | بهترین وب تفریحی سرگرمی
سجاد بازدید : 225 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

سامیه لک

سامیه لک متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۹ است و یک خواهر کوچکتر دارد که مشغول به تحصیل در رشته مهندسی معماری در امارات است.

وی با مادر و خواهرش در امارات زندگی می کند .

از فعالیتهای هنری ایشان می توان مرگ تدریجی یک رویا ، آواز در باران ، قلب یخی و خانه بی پرنده را  نام برد.

 

مصاحبه با سامیه لک

متولد چه سالی هستید؟

متولد خرداد سال 1359 هستم .

چند خواهر و برادر دارید؟

یك خواهر دارم كه چند سالی از من كوچكتر است . ما به لحاظ اخلاقی با هم بسیار متفاوت هستیم اما به هم بسیار وابسته و علاقه‌ مندیم . من و خواهرم در امارات تحصیل می‌ كنیم.

دوست داردی در زندگی شخصی‌ ات به چه چیزی برسی؟

آرامش و خوشبختی…

اولین بار که تصویرت را در تلویزیون دیدی چه احساسی داشتی؟

راستش را بخواهید من با خودم حسابی كلنجار رفتم كه نباید از خودم موقع دیدن تصویر انتقاد زیادی داشته باشم، چون این سریال اولین تجربه بازیگری من بود و من برای اولین دفعه بود كه حضور در جلوی دوربین را تجربه می‌كردم. به همین دلیل وقتی تصویرم را دیدم برعكس خیلی‌ ها از كار و تصویرم بدم نیامد.

عكس‌العمل خانواده‌تان اون موقع چی بود؟

خانواده ام بسیار خوشحال شدند و به من تبریك گفتند.

اوقات فراغتتان را چه كار می‌ كنید؟

ورزش می‌كنم ، فیلم می‌بینم و ساز می‌زنم.

از بین بازیگران جوان چه كسی را می‌ پسندی؟

از بین خانم‌ ها بازی گلشیفته فراهانی را دوست دارم و از آقایان هم بهرام رادان را می‌ پسندم.

خصوصیات بارز شما چیست؟

این‌كه همه آدم‌ها رو دوست دارم و تا به حال بد هیچ كس را نخواسته ام و دلم نمی‌ خواهد دل كسی را بشكنم.

چند سال شده که خارج از ایران زندگی می‌كنید؟

حدوداً شش سال میشه كه در كشور امارات زندگی می‌كنم.

به چه دلیل به كشور امارات رفتید؟

برای ادامه تحصیلم به دبی رفتم و در رشته مهندسی معماری در آن كشور مشغول به تحصیل شدم.

آیا از زندگی تان در كشور امارات راضی هستید؟

بله، امارات كشور بسیار آرامی است، از طرفی به ایران بسیار نزدیك و هر وقت كه اراده كنم می‌ توانم به راحتی به ایران بیایم.

آیا زندگی تنها و دور از خانواده برای شما سخت نیست؟

سخت هست ولی این سختی باعث شد كه من درس‌های زیادی بگیرم و روحیه و ریسك‌ پذیری و استقلال‌ طلبی در من بیشتر شود.

سامیه لک

شنیدیم به واسطه یكی از دوستان فریدون جیرانی برای این كار معرفی شدید، تست دادید و درنهایت انتخاب شدید؟
بله، این در حالی بود كه بازیگری برای من هیچ وقت دغدغه نبود، من به بازیگری فكر می‌كردم منتهی همان طور كه ممكن است بسیاری از آدم‌ها به آن فكر كنند.

شما در بدو ورودتان به عالم بازیگری بسیار خوش‌شانس بودید و با كارگردان بزرگی كارتان را آغاز كردید؟ كارگردانی كه به كشف استعدادهای ناشناخته مشهور است؟
بله، من حتی قبل از این‌كه با آقای جیرانی كار كنم علاقه زیادی به نوع كارها و تفكراتشان داشتم، همیشه نوشته‌ها و مقالاتشان را دنبال می‌كردم شاید دلیل اصلی‌اش آن بود كه پدرم علاقه زیادی به سینما و كارهای آقای جیرانی داشت و از سال‌های دور مطالب و نوشته‌ها و فیلم‌های ایشان را دنبال می‌كرد و همین مسئله سبب شد تا من هم با تفكرات فریدون جیرانی از همان سال‌ها آشنا شوم.

نمی‌ترسیدید در مقابل این همه بازیگرحرفه‌ای بازیتان اصلا به چشم نیاید؟
نه… چون بازیگران مقابل من همگی می‌‌دانستند كه من نابازیگر هستم، به همین خاطر توقع زیادی از من نداشتند در عین حال به من كمك می‌كردند تا بتوانم بازی بهتری را ارائه بدهم.

برای رسیدن به این نقش با چه كسی مشورت كردید؟
سعی كردم با آقای جیرانی راجع به شخصیت مارال، نوع تفكر و دغدغه‌هایش حرف بزنم و به نقطه‌نظرهای مشترك برسیم این مشورت به من كمك زیادی برای نزدیك شدن به مارال كرد.

قصد دارید از این به بعد بازیگری را به طور حرفه‌ای دنبال كنید یا…؟
اگر كار خوبی به من پیشنهاد شود چرا كه نه… بازیگری حرفه‌ای است كه به تو اجازه می‌دهد جای خیلی‌ها قرار بگیری، اتفاقی كه در شرایط عادی در زندگی‌ات نمی‌افتد، در هر حال من همیشه از خدا می‌خواهم آن چیزی را به من بدهد كه لیاقتش را دارم. مطمئن باشید اگر لیاقتش را داشته باشم و به صلاحم باشد در این حرفه می‌مانم.

از مارال چه چیزی در شما به عنوان یادگاری ماند؟
این‌كه می‌توانم به دیگران هم تكیه كنم، قبلا همیشه فكر می‌كردم باید همه كارها را به تنهایی انجام دهم اما الان دوست دارم در بعضی از جاهای زندگی به كسی تكیه كنم.

سامیه لك بعد از حضور در این سریال چه تغییری كرد؟
یك مقدار اعتمادم را نسبت به دیگران از دست دادم

 

تصاویر سامیه لک :

سامیه لک

عکس سامیه لک

سامیه لک

سامیه لک

سامیه لک

تصویر سامیه لک

سامیه لک

 

 

امیدوارم خوشتون اومده باشه.لطفا نظرتون رو درج کنید

راه ارتباط با من : 09384116609 _ sajjadsaleh667@gmail.com

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

درباره ما
شما در این وبلاگ میتوانید اس ام اس , جوک , ترول عکس و دیگر چیز های خنده دار را ببینید و لذت ببرید و اگر از اين وب خوشتان آمد براى حمايت از ما عضو شويد و در مطالب نظر دهيد. برای حمایت از ما عضو شوید و نظر دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    دانلود نوار ابزار ما
    Get our toolbar!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 1,154
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,062
  • بازدید ماه : 3,217
  • بازدید سال : 14,221
  • بازدید کلی : 108,275
  • سخن مدیر سایت


    اگر از مطالب خوشتان آمد برای حمایت از این سایت عضو شوید.

    نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود وضعیت سایت مطرح کنید.


    عضویت در پوزخند

    با تشکر

    سجاد صالح

     

    آخرین ویدئو های کانال ما